Votre Forum

Identifiez-vous avec le pseudo d'administration pour configurer et personaliser votre forum.

Vous n'êtes pas identifié.

#1 08-09-2018 09:30:33

adage
Nouveau membre

adidas outlet online shop

https://img2.tennis-warehouse.com/watermark/rs.php?path=AAU50-1.jpg&nw=350

Het is adidas schoenen sale bijna een jaar geleden dat ik een puntige golfschoen heb gedragen, dus de eerste keer dat ik de nieuwe Adizero aantrok, kreeg ik wat cultuurschok (of voetschok). Een van de eerste dingen die je opvalt aan deze golfschoen, is dat deze vrij hoog staat (althans op stevig cement), wat compleet anders is dan de lage tot de grondschoenen waaraan ik gewend ben geraakt.

In tegenstelling adidas outlet online shop tot de meeste puntige schoenen zijn de Adizeros echter gek licht, wat vrijwel de naam impliceert. In feite zijn ze slechts 3,2 gram lichter dan twee appels of een blikje warm bier dat ik in het najaar vergeten was uit mijn tas te halen.

Wat de grip adidas outlet schoenen betreft, ben ik erover gaan vertellen dat de meeste amateurs echt niet veel meer tractie nodig hebben dan wat wordt geboden door eenvoudige loopschoenen met loopvlakken, maar er is geen twijfel over mogelijk dat de Adizero gek is van grip (en om eerlijk te zijn) , mijn swingsnelheid is de helft van die van Dustin Johnson). De tien punten vestigen je stevig op elk oppervlak en de schoenen voelen niet zo hoog aan als ze op het echte gras liggen. Dus uiteindelijk is er geen twijfel dat extra grip een voordeel is wanneer je op zachte grasmat speelt of als je echt met geweld van de grond wilt afduwen.

De andere adidas adizero dames echte technologie die Adidas in de schoenen heeft gestopt, is de structuur. Zowel de tenen als het hielgedeelte van de schoen zijn verbazingwekkend goed gevormd naar je voet, dus je hebt in principe een zero laterale shift erin. Het idee was dat ze wilden dat de schoen zo dicht mogelijk bij je voet zou spiegelen. Hoewel ik bang was dat ze te klein voor me zouden zijn, vond ik helemaal geen ongemak. In plaats daarvan hebben ze supervulling en zorgen ze voor een perfecte schoen om 18 in te lopen (of 36). Bovendien had ik geen onderbreking in de periode omdat ze klaar waren om uit de doos te gaan.

http://www.kaischoenen.com/

Pied de page des forums